Regulamin pobytu w Apartamentantach Nordpolen z dnia 07.04.2021
- Apartamenty NORDPOLEN położone są w Szklarskiej Porebie i Swinoujsciu.
- Gość przed przyjazdem na obowiązek skontaktować się z wyznaczoną osobą kontaktową, podaną podczas rezerwacji celem odebrania kluczy do apartamentu oraz uregulowania dopłaty za pobyt.
- Apartamenty Nordpolen wynajmowane są na doby.
- Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
- Meldowanie gości odbywa się od godziny 15.00.
- Goście Apartamentów NORDPOLEN podlegają obowiązkowi meldunkowemu za pomocą uzupełnionej karty meldunkowej. Gość powinien określić czas pobytu najmując apartament i uregulować należność z góry za cały okres.
- Goście apartamentu zobowiązani są do uiszczenia opłaty klimatycznej ustalonej przez Urząd Miasta Szklarska Poręba i Swinoujscie za każdy dzień pobytu za każdą osobę (kwota ta nie jest wliczona w cenę wynajmu apartamentu).
- Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić do godz. 10.00 dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin najmu apartamentu. Możliwość przedłużenia pobytu uzależniona jest od innych rezerwacji i nie jest zagwarantowana.
- Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę oraz udostępniać apartamentu osobom nie zameldowanym.
- Apartamenty NORDPOLEN świadczą usługi zgodne ze swoją kategorią i standardem.
W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o najszybsze ich zgłaszanie, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
- Gość powinien zawiadomić o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu na numer kontaktowy podany przy meldowaniu. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentów NORDPOLEN powstałe z jego winy lub winy osób odwiedzających go.
- Apartamenty NORDPOLEN zapewniają:
- warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
- bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
- profesjonalną i uprzejmą obsługę.
- Apartamenty NORDPOLEN nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody lub starty materialne gości.
- Każdorazowo opuszczając apartament gość powinien sprawdzać zamknięcie drzwi, okien oraz wyłączać światło i inne urządzenia elektryczne. W przypadku nie zastosowania się do tego, gość ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego tytułu szkody.
- W Apartamentach NORDPOLEN obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 rano.
- Nie należy przenosić, wynosić ani przestawiać wyposażenia apartamentu. Goście ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody lub straty wyrządzone poprzez takie działanie.
- Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia Apartamentów NORDPOLEN.
- W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu – dla palących udostępniony jest balkon.
- Akceptujemy przyjazd z psem po wcześniejszym wyrażeniu przez nas zgody. Pies nie może przebywać na łóżkach, sofach i pościeli. Przy przyjeździe z psem pobieramy kaucję w wysokości do 300 zł, która jest zwracana w przypadku braku zniszczeń i zanieczyszczeń psa. Pies powinien posiadać własne legowisko. Cieszymy się na gości z psami, ale prosimy o zachowanie czystości.
- Apartamenty NORDPOLEN mogą odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Apartamentów NORDPOLEN lub gości albo szkodę na osobie gości.
- W przypadku nie zastosowania się do poleceń właścicieli, obsługi i niniejszego regulaminu Apartamenty NORDPOLEN mają prawo do natychmiastowego wydelegowania - usunięcia osób nie przestrzegających regulaminu bez możliwości domagania się przez nich zwrotu pieniędzy.
- Stan wyposażenia poszczególnych apartamentów wyszczególniony jest w każdym z nich.
- Apartamenty NORDPOLEN nie ponoszą odpowiedzialności za przejściowe niedogodności niezależne od Apartamentów NORDPOLEN tj: czasowy brak wody, ogrzewania, prądu, gazu czy naprawa lub konserwacja urządzeń technicznych. Wyżej wymienione niedogodności Apartamenty NORDPOLEN będą starały się jak najszybciej usunąć.
Regulamin rezerwacji online w Apartamentach NORDPOLEN z dnia 07.04.2021
Właścicielem Apartamentów NORDPOLEN jest HENRYKA DEMCZUK ul.Zdrojwa 24/18 72-600 Swinoujscie NIP: PL8511123883, REGON: 369587634.
Dane kontaktowe: tel. +48 696 066 938 e-mail: demczukh@gmail.com
- Ogólne informacje:
- Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z systemu rezerwacji online na stronie www.nordpolen.pl umożliwiającego złożenie rezerwacji online na wybrany termin w Apartamentach NORDPOLEN w Szklarskiej Porębie i Swinoujsciu .
- Korzystanie z systemu rezerwacji online jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Gość następujących minimalnych wymagań technicznych: przeglądarki Internet Explorer 9.0 lub innej oferującej tą samą funkcjonalność; dostępu do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.
- Goście mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.nordpolen.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
- Zasady rezerwacji:
- Gość jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Apartamenty NORDPOLEN nie biorą odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Gościa.
- Rezerwacja dokonana za pośrednictwem internetowego formularza rezerwacyjnego jest rezerwacją wstępną.
- W celu dokonania rezerwacji konieczne jest dokonanie akceptacji treści regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku 'Złóż rezerwację/Rezerwuj'.
- Warunkiem ostatecznego potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości określonej podczas rezerwacji w ciągu 2 dni od dnia złożenia rezerwacji (jednakże nie później niż 2 dni przed planowanym przyjazdem) na podany numer rachunku bankowego w rezerwacji lub w ciągu 120 minut za pomocą przelewu online lub karty bankowej.
- O ile Apartamenty NORDPOLEN wyrażą na to zgodę, Gość może gwarantować rezerwację poprzez podanie danych karty bankowej podczas dokonywania rezerwacji.
- Po dokonaniu rezerwacji, Gość otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów rezerwacji.
- Anulowanie rezerwacji:
w przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w dniu przyjazdu po dokonaniu wpłaty zadatku, zadatek ulega przepadkowi. W przypadku nie wpłacenia zadatku w określonym czasie, rezerwacja ulega anulowaniu.
- Apartamenty NORDPOLEN nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
- Płatności:
- Podane ceny są cenami brutto z podatkiem VAT.
- Jeżeli pobyt ma być rozliczony fakturą VAT uprasza się o podanie danych do jej wystawienia w ciągu 3 dni od dnia dokonania wpłaty.
- Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay (Dotpay S.A., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków) lub IAI S.A. Al. Piastów 30 Szczecin.
- Płatności online zabezpieczone są poprzez zastosowanie standardów szyfrowania danych SSL.
- W przypadku gwarantowania rezerwacji danymi karty bankowej, Apartamenty NORDPOLEN mogą obciążyć kartę w przypadku anulowania rezerwacji lub braku przyjazdu wartością zadatku lub w dowolnym momencie od złożenia rezerwacji.
- Reklamacje:
- Apartamenty NORDPOLEN podejmują działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania systemu rezerwacji online, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Gosci.
- Reklamacje będą rozpatrywane przez Apartamenty NORDPOLEN zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
- Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem systemu rezerwacji online Gość może zgłaszać na podane niżej dane. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Gościa gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego regulaminu, należy kierować na adres demczukh@gmail.com lub pisemnie na adres właściela Apartamentów NORDPOLEN.
- Apartamenty NORDPOLEN zobowiązują się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Gościa, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.
- Goście mogą także skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem platformy ODR. Jest to przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii. ODR (online dispute resolution) jest dostępna pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR umożliwia konsumentom zgłaszanie sporów w związku z dokonywaniem zakupów online.
- Inne pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń:
- Mediacja prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały . Mediacja prowadzona jest na wniosek konsumenta lub z urzędu, gdy wyczerpana została droga reklamacyjna. Postępowanie to jest bezpłatne, poza ewentualnymi kosztami rzeczoznawców. Muszą na nią wyrazić zgodę obie strony umowy, gdyż jest ona dobrowolna.
- Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy WIIH , które rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów świadczenia usług. Postępowanie to jest bezpłatne, poza ewentualnymi kosztami rzeczoznawców. Na poddanie sprawy do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny zgodę muszą wyrazić obie strony umowy.
- Miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów. Posiadają siedziby w miejscowościach, w których znajdują się są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na prawach powiatu. Zajmują się w szczególności zapewnieniem bezpłatnych porad dla konsumentów oraz udzielaniem bezpłatnych informacji prawnych dotyczących ochrony interesów konsumentów.
- Dane Osobowe:
- Dane osobowe Gości są przetwarzane przez Apartamenty NORDPOLEN jako Administratora Danych Osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).
- Podanie danych osobowych przez Gościa jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z niektórych usług elektronicznych oraz złożenia rezerwacji.
- Apartamenty NORDPOLEN stosują odpowiednie i wymagane prawem środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
- Dane Osobowe Gościa udostępnione w ramach systemu rezerwacji online będą przetwarzane przez Apartamenty NORDPOLEN w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy systemu rezerwacji online oraz opisanych w Polityce Prywatności.
- Dane osobowe Gościa będą przetwarzane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla prawidłowej świadczonej usługi oraz umożliwiający przesyłanie Gościowi spersonalizowanej informacji handlowej, o ile wyłącznie na taką informację handlową wyraził zgodę. Po tym czasie dane są przechowywane wyłącznie na potrzeby zabezpieczenia dochodzenia roszczeń lub politykę rabatową. Gość ma prawo usunąć dane, o ile przechowywanie tych danych nie jest wymagane przez przepisy ustawowe.
- Gościowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
- Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zawarte są w sekcji „Polityka Prywatności” dostępnej w niniejszej stronie.
- W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.
- Pozostałe:
- W przypadku nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron np. katastrof żywiołowych, strajków, wybuchu wojny lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Apartamenty NORDPOLEN są zwolnione z przyjętego zobowiązania realizacji złożonej rezerwacji.
- W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.
Polityka prywatności, cookies i analityki z dnia 07.04.2021
Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi.
Administratorem Państwa danych jest: Henryka Demczuk ul. Zdrojowa 24/18 72-600 Swinoujscie NIP: PL8511123883, REGON: 369587634. email: demczukh@gmail.com tel. 696 066 938.
Henryka Demczuk ul. Zdrojowa 24/18 72-600 Swinoujscie NIP: PL8511123883, REGON: 369587634. email: demczukh@gmail.com tel. 696 066 938.