Regulamin

Regulamin pobytu w Apartamentantach Nordpolen  z dnia 07.04.2021

    1. Apartamenty NORDPOLEN położone są w Szklarskiej Porebie i Swinoujsciu.

  • Gość przed przyjazdem na obowiązek skontaktować się z wyznaczoną osobą kontaktową, podaną podczas rezerwacji celem odebrania kluczy do apartamentu oraz uregulowania dopłaty za pobyt.

    1. Apartamenty Nordpolen wynajmowane są na doby.

  • Doba hotelowa trwa od godziny 15.00 do godziny 11.00 dnia następnego.
  • Meldowanie gości odbywa się od godziny 15.00.

    1. Goście Apartamentów NORDPOLEN podlegają obowiązkowi meldunkowemu za pomocą uzupełnionej karty meldunkowej. Gość powinien określić czas pobytu najmując apartament i uregulować należność z góry za cały okres.
    2. Goście apartamentu zobowiązani są do uiszczenia opłaty klimatycznej ustalonej przez Urząd Miasta Szklarska Poręba i Swinoujscie za każdy dzień pobytu za każdą osobę (kwota ta nie jest wliczona w cenę wynajmu apartamentu).

  • Życzenie przedłużenia pobytu poza okres wskazany w dniu przybycia, gość powinien zgłosić do godz. 10.00 dnia poprzedzającego dzień, w którym upływa termin najmu apartamentu. Możliwość przedłużenia pobytu uzależniona jest od innych rezerwacji i nie jest zagwarantowana.
  • Gość nie może przekazywać apartamentu osobom trzecim, nawet jeśli nie upłynął okres, za który uiścił należną opłatę oraz udostępniać apartamentu osobom nie zameldowanym.

    1. Apartamenty NORDPOLEN świadczą usługi zgodne ze swoją kategorią i standardem.
      W przypadku zastrzeżeń dotyczących jakości usług, prosimy o najszybsze ich zgłaszanie, co umożliwi nam niezwłoczną reakcję.
    2. Gość powinien zawiadomić o wystąpieniu szkody niezwłocznie po jej stwierdzeniu na numer kontaktowy podany przy meldowaniu. Gość ponosi odpowiedzialność materialną za wszelkiego rodzaju uszkodzenia lub zniszczenia przedmiotów wyposażenia i urządzeń technicznych Apartamentów NORDPOLEN powstałe z jego winy lub winy osób odwiedzających go.
    3. Apartamenty NORDPOLEN zapewniają:
      • warunki pełnego i nieskrępowanego wypoczynku,
      • bezpieczeństwo pobytu, w tym zachowanie tajemnicy informacji o gościu,
      • profesjonalną i uprzejmą obsługę.
    4. Apartamenty NORDPOLEN nie ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody lub starty materialne gości.

  • Każdorazowo opuszczając apartament gość powinien sprawdzać zamknięcie drzwi, okien oraz wyłączać światło i inne urządzenia elektryczne. W przypadku nie zastosowania się do tego, gość ponosi odpowiedzialność za wynikłe z tego tytułu szkody.

    1. W Apartamentach NORDPOLEN obowiązuje cisza nocna od godziny 22.00 do godziny 6.00 rano.

  • Nie należy przenosić, wynosić ani przestawiać wyposażenia apartamentu. Goście ponoszą odpowiedzialności za ewentualne szkody lub straty wyrządzone poprzez takie działanie.

    1. Ze względu na bezpieczeństwo przeciwpożarowe zabronione jest używanie w pokojach grzałek, żelazek elektrycznych i innych podobnych urządzeń nie stanowiących wyposażenia Apartamentów NORDPOLEN.

  • W obiekcie obowiązuje całkowity zakaz palenia tytoniu – dla palących udostępniony jest balkon.

    1. Akceptujemy przyjazd z psem  po wcześniejszym wyrażeniu przez nas zgody. Pies nie może przebywać na łóżkach, sofach i pościeli. Przy przyjeździe z psem pobieramy kaucję w wysokości do 300 zł, która jest zwracana w przypadku braku zniszczeń i zanieczyszczeń psa. Pies powinien posiadać własne legowisko. Cieszymy się na gości z psami, ale prosimy o zachowanie czystości.
    2. Apartamenty NORDPOLEN mogą odmówić przyjęcia gościa, który podczas poprzedniego pobytu rażąco naruszył regulamin wyrządzając szkodę w mieniu Apartamentów NORDPOLEN lub gości albo szkodę na osobie gości.
    3. W przypadku nie zastosowania się do poleceń właścicieli, obsługi i niniejszego regulaminu Apartamenty NORDPOLEN mają prawo do natychmiastowego wydelegowania - usunięcia osób nie przestrzegających regulaminu bez możliwości domagania się przez nich zwrotu pieniędzy.

  • Stan wyposażenia poszczególnych apartamentów wyszczególniony jest w każdym z nich.

  1. Apartamenty NORDPOLEN nie ponoszą odpowiedzialności za przejściowe niedogodności niezależne od Apartamentów NORDPOLEN tj: czasowy brak wody, ogrzewania, prądu, gazu czy naprawa lub konserwacja urządzeń technicznych. Wyżej wymienione niedogodności Apartamenty NORDPOLEN będą starały się jak najszybciej usunąć.

 

Regulamin rezerwacji online w Apartamentach NORDPOLEN z dnia 07.04.2021

Właścicielem Apartamentów NORDPOLEN jest HENRYKA  DEMCZUK ul.Zdrojwa 24/18  72-600 Swinoujscie  NIP: PL8511123883, REGON: 369587634.

Dane kontaktowe: tel. +48 696 066 938  e-mail: demczukh@gmail.com

    1. Ogólne informacje:
      1. Niniejszy regulamin określa zasady korzystania z systemu rezerwacji online na stronie www.nordpolen.pl  umożliwiającego złożenie rezerwacji online na wybrany termin w Apartamentach NORDPOLEN  w Szklarskiej Porębie i Swinoujsciu .

  • Korzystanie z systemu rezerwacji online jest możliwe pod warunkiem spełnienia przez system teleinformatyczny, z którego korzysta Gość następujących minimalnych wymagań technicznych: przeglądarki Internet Explorer 9.0 lub innej oferującej tą samą funkcjonalność; dostępu do stanowiska komputerowego lub urządzenia końcowego, z dostępem do Internetu.

      1. Goście mogą uzyskać dostęp do niniejszego regulaminu w każdym czasie za pośrednictwem odsyłacza zamieszczonego na stronie głównej serwisu www.nordpolen.pl oraz pobrać go i sporządzić jego wydruk.
    1. Zasady rezerwacji:
      1. Gość jest odpowiedzialny za prawidłowe wypełnienie danych w formularzu rezerwacyjnym. Apartamenty NORDPOLEN nie biorą odpowiedzialności za nieprawidłowy wybór terminu przyjazdu lub wyjazdu lub błędne wypełnienie formularza danych przez Gościa.

  • Rezerwacja dokonana za pośrednictwem internetowego formularza rezerwacyjnego jest rezerwacją wstępną.
  • W celu dokonania rezerwacji konieczne jest dokonanie akceptacji treści regulaminu, podanie danych osobowych oznaczonych jako obowiązkowe oraz naciśnięcie przycisku 'Złóż rezerwację/Rezerwuj'.
  • Warunkiem ostatecznego potwierdzenia rezerwacji jest wpłata zadatku w wysokości określonej podczas rezerwacji w ciągu 2 dni od dnia złożenia rezerwacji (jednakże nie później niż 2 dni przed planowanym przyjazdem) na podany numer rachunku bankowego w rezerwacji lub w ciągu 120 minut za pomocą przelewu online lub karty bankowej.

      1. O ile Apartamenty NORDPOLEN wyrażą na to zgodę, Gość może gwarantować rezerwację poprzez podanie danych karty bankowej podczas dokonywania rezerwacji.

  • Po dokonaniu rezerwacji, Gość otrzymuje wiadomość e-mail, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów rezerwacji.
  • Anulowanie rezerwacji:
    w przypadku anulowania rezerwacji lub niepojawienia się w dniu przyjazdu po dokonaniu wpłaty zadatku, zadatek ulega przepadkowi. W przypadku nie wpłacenia zadatku w określonym czasie, rezerwacja ulega anulowaniu.

      1. Apartamenty NORDPOLEN  nie ponoszą odpowiedzialności za niedostępność systemu wynikłych nie z ich winy i innych czynników niezależnych.
    1. Płatności:

    • Podane ceny są cenami brutto z podatkiem VAT.
    • Jeżeli pobyt ma być rozliczony fakturą VAT uprasza się o podanie danych do jej wystawienia w ciągu 3 dni od dnia dokonania wpłaty.
    • Rozliczenia transakcji kartą kredytową i e-przelewem przeprowadzane są za pośrednictwem Centrum Rozliczeniowego Dotpay (Dotpay S.A., ul. Wielicka 72, 30-552 Kraków) lub IAI S.A. Al. Piastów 30 Szczecin.
    • Płatności online zabezpieczone są poprzez zastosowanie standardów szyfrowania danych SSL.

        1. W przypadku gwarantowania rezerwacji danymi karty bankowej, Apartamenty NORDPOLEN mogą obciążyć kartę w przypadku anulowania rezerwacji lub braku przyjazdu wartością zadatku lub w dowolnym momencie od złożenia rezerwacji.
      1. Reklamacje:
        1. Apartamenty NORDPOLEN podejmują działania w celu zapewnienia w pełni poprawnego działania systemu rezerwacji online, w takim zakresie, jaki wynika z aktualnej wiedzy technicznej i zobowiązuje się usunąć w rozsądnym terminie wszelkie nieprawidłowości zgłoszone przez Gosci.
        2. Reklamacje będą rozpatrywane przez Apartamenty NORDPOLEN zgodnie z bezwzględnie obowiązującymi przepisami prawa.
        3. Nieprawidłowości związane z funkcjonowaniem systemu rezerwacji online Gość może zgłaszać na podane niżej dane. Reklamacje, wynikające z naruszenia praw Gościa gwarantowanych prawnie, lub na podstawie niniejszego regulaminu, należy kierować na adres demczukh@gmail.com lub pisemnie na adres właściela Apartamentów NORDPOLEN.
        4. Apartamenty NORDPOLEN zobowiązują się do rozpatrzenia każdej reklamacji w terminie do 14 dni, a gdyby to nie było możliwe, do poinformowania w tym okresie Gościa, kiedy reklamacja zostanie rozpatrzona.

    • Goście mogą także skorzystać z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń poprzez złożenie skargi za pośrednictwem platformy ODR. Jest to przejrzyste, skuteczne, szybkie i sprawiedliwe pozasądowe rozstrzyganie przez Internet sporów między konsumentami i przedsiębiorcami dotyczących zobowiązań umownych wynikających z internetowych umów sprzedaży lub umów o świadczenie usług zawieranych między konsumentami mieszkającymi w Unii a przedsiębiorcami mającymi siedzibę w Unii. ODR (online dispute resolution) jest dostępna pod adresem elektronicznym: http://ec.europa.eu/consumers/odr/ Europejska platforma ODR umożliwia konsumentom zgłaszanie sporów w związku z dokonywaniem zakupów online.
    • Inne pozasądowe sposoby dochodzenia roszczeń:
      1. Mediacja prowadzona przez wojewódzkie inspektoraty Inspekcji Handlowej (WIIH) oraz ich zamiejscowe oddziały . Mediacja prowadzona jest na wniosek konsumenta lub z urzędu, gdy wyczerpana została droga reklamacyjna. Postępowanie to jest bezpłatne, poza ewentualnymi kosztami rzeczoznawców. Muszą na nią wyrazić zgodę obie strony umowy, gdyż jest ona dobrowolna.
      2. Stałe polubowne sądy konsumenckie działające przy WIIH , które rozpatrują spory o prawa majątkowe wynikające z umów świadczenia usług. Postępowanie to jest bezpłatne, poza ewentualnymi kosztami rzeczoznawców. Na poddanie sprawy do rozstrzygnięcia przez sąd polubowny zgodę muszą wyrazić obie strony umowy.
      3. Miejscy (powiatowi) rzecznicy konsumentów. Posiadają siedziby w miejscowościach, w których znajdują się są starostwa powiatowe lub urzędy miasta na prawach powiatu. Zajmują się w szczególności zapewnieniem bezpłatnych porad dla konsumentów oraz udzielaniem bezpłatnych informacji prawnych dotyczących ochrony interesów konsumentów.

        1. Dane Osobowe:
          1. Dane osobowe Gości są przetwarzane przez Apartamenty NORDPOLEN jako Administratora Danych Osobowych zgodnie z art. 6 ust. 1 lit. b RODO (Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych).

      • Podanie danych osobowych przez Gościa jest dobrowolne, ale niezbędne w celu założenia Konta, korzystania z niektórych usług elektronicznych oraz złożenia rezerwacji.

          1. Apartamenty NORDPOLEN stosują odpowiednie i wymagane prawem środki techniczne i organizacyjne zapewniające ochronę przetwarzanych danych osobowych.
          2. Dane Osobowe Gościa udostępnione w ramach systemu rezerwacji online będą przetwarzane przez Apartamenty NORDPOLEN w konkretnych, określonych celach wskazanych w ramach poszczególnych formularzy systemu rezerwacji online oraz opisanych w Polityce Prywatności.

      • Dane osobowe Gościa będą przetwarzane przez okres nie dłuższy, niż jest to niezbędne dla prawidłowej świadczonej usługi oraz umożliwiający przesyłanie Gościowi spersonalizowanej informacji handlowej, o ile wyłącznie na taką informację handlową wyraził zgodę. Po tym czasie dane są przechowywane wyłącznie na potrzeby zabezpieczenia dochodzenia roszczeń lub politykę rabatową. Gość ma prawo usunąć dane, o ile przechowywanie tych danych nie jest wymagane przez przepisy ustawowe.
      • Gościowi co do zasady, w zależności od korzystania z konkretnych funkcjonalności, przysługuje prawo wniesienia skargi do organu właściwego dla ochrony danych osobowych, prawo sprzeciwu, prawo dostępu do jego danych osobowych, żądania ich sprostowania, usunięcia, ograniczenia przetwarzania oraz przenoszenia danych.
      • Więcej informacji dotyczących ochrony danych osobowych zawarte są w sekcji „Polityka Prywatności” dostępnej w niniejszej stronie.
      • W sprawach nieuregulowanych niniejszym regulaminem zastosowanie mają postanowienia Kodeksu cywilnego i odpowiednich ustaw prawa polskiego, a także prawa Unii Europejskiej, w szczególności RODO.

          1. Pozostałe:
            1. W przypadku nadzwyczajnych okoliczności, niezależnych od żadnej ze stron np. katastrof żywiołowych, strajków, wybuchu wojny lub innych sytuacji wyjątkowych uniemożliwiających realizację usługi zgodnie z umową, Apartamenty NORDPOLEN są zwolnione z przyjętego zobowiązania realizacji złożonej rezerwacji.

        • W sprawach nieuregulowanych w niniejszym regulaminie mają zastosowanie przepisy Kodeksu cywilnego, przepisy Ustawy o świadczeniu usług drogą elektroniczną oraz inne właściwe przepisy prawa polskiego.

        Polityka prywatności, cookies i analityki z dnia 07.04.2021

        Ochrona Państwa prywatności jest dla nas bardzo ważna. W niniejszej polityce prywatności znajdą Państwo szczegółowe informacje dotyczące postępowania z Państwa danymi.

        Administratorem Państwa danych jest: Henryka Demczuk ul. Zdrojowa 24/18 72-600 Swinoujscie  NIP: PL8511123883, REGON: 369587634. email: demczukh@gmail.com tel. 696 066 938.

         

        Henryka Demczuk ul. Zdrojowa 24/18 72-600 Swinoujscie  NIP: PL8511123883, REGON: 369587634. email: demczukh@gmail.com tel. 696 066 938.